کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بام ایران آمیخته به رنگ مقاومت شد

3 مرداد 1393 ساعت 10:16

مردم مومن و روزه‌دار شهرکرد با حضور در محل چهارراه بازار ندای آزادی قدس شریف و دادخواهی ملت مظلوم فلسطین و غزه به خاک و خون کشیده را سر داده و آماده آغاز راهپیمایی هستند.


به گزارش جهانبین نیوز، مردم مومن و ولایتمدار شهرکرد از همان ساعت اولیه امروز خود را برای حضور در راهپیمایی روز قدس مهیا و از نقاط مختلف، خود را به مرکز شهر رسانده و آماده راهپیمایی هستند.

مردم روزه‌دار شهرکردی که همواره در عرصه‌های مختلف و حساس کشور حضوری چشمگیر و پررنگ در صحنه دارند این بار نیز با حضور حماسی خود در مراسم روز جهانی قدس، متحد و یکپارچه با مشت‌های گره کرده انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی فریاد می‎زنند.

حضور همه اقشار و آحاد مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان و ورزشکاران با لباس‌های رزمی بیش از هرچیز نمایان است.

مردم دست در دست یکدیگر با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر سه کشور صهیونیسم آمریکا، اسرائیل و انگلیس تنفر و انزجار خود را ازاستکبار جهانی نشان می‎دهند.

مسیر راهپیمایی در شهر شهرکرد از چهارراه بازار آغاز می‎شود و مردم با عبور از چهارراه ولی عصر، چهارراه فردوسی و چهارراه بوعلی سینا در محل مصلی امام خمینی(ره) برای برگزاری ویژه برنامه روز قدس تجمع می‎کنند.

در مسیر راهپیمایی پلاکاردها و پوسترهایی مزین به تصویر قدس شریف نصب شده است.

با وجود اینکه خیابان‌های اطراف مملوء از جمعیت است اما شتاب مردم برای ملحق شدن به جمعیت و آغاز راهپیمایی هنوز به چشم می‎خورد.

راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس در شهرکرد تا دقایقی دیگر و راس ساعت ۱۰:۳۰ آغاز می‎شود.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 16447

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16447/بام-ایران-آمیخته-رنگ-مقاومت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir